Regulamentul magazinului

§ 1

Dispoziții preliminare

Magazinul online Inventia Sklep, disponibil la adresa de internet https://inventiaofficial.ro/, este operat de INVENTIA TECHNOLOGIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, cu sediul la Leśna 11, 83-041 Żuławka, înscrisă în Registrul Comerțului sub numărul KRS 0000983002 de către TRIBUNALUL DE REZONANȚĂ GDAŃSK-PÓŁNOC, SECȚIA VII ECONOMICĂ A REGISTRULUI COMERȚULUI NAȚIONAL, NIP: 6040232180, REGON: 522624156.

Prezentul regulament este destinat atât consumatorilor, cât și întreprinzătorilor care utilizează magazinul. Acesta stabilește regulile de utilizare a magazinului online și procedura de încheiere a contractelor de vânzare cu clientul la distanță prin intermediul magazinului.

§ 2

Definiții

Consumator - persoană fizică care încheie un contract cu vânzătorul în cadrul magazinului, al cărei obiect nu este direct legat de activitatea sa economică sau profesională.

Vânzător - magazinul online Inventia Sklep, operat de INVENTIA TECHNOLOGIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, cu sediul la Leśna 11, 83-041 Żuławka, înscrisă în Registrul Comerțului sub numărul KRS 0000983002 de către TRIBUNALUL DE REZONANȚĂ GDAŃSK-PÓŁNOC, SECȚIA VII ECONOMICĂ A REGISTRULUI COMERȚULUI NAȚIONAL, NIP: 6040232180, REGON: 522624156.

Client - orice entitate care face achiziții prin intermediul magazinului.

Antreprenor - persoană fizică, persoană juridică și unitate organizatorică care nu este o persoană juridică și care are capacitatea juridică distinctă acordată de o lege specială, care utilizează magazinul.

Magazin - magazinul online operat de vânzător la adresa de internet https://inventiaofficial.ro/

Contract la distanță - contract încheiat cu clientul în cadrul unui sistem organizat de încheiere a contractelor la distanță (în cadrul magazinului), fără prezența fizică simultană a părților, utilizând exclusiv una sau mai multe mijloace de comunicare la distanță până la momentul încheierii contractului inclusiv.

Regulament - prezentul regulament al magazinului.

Comandă - acțiunea, declarația de voință a clientului care are ca obiect încheierea unui contract de vânzare a produsului cu vânzătorul și îndeplinirea prestației pentru client, în condițiile indicate în prezentul regulament.

Formular de comandă - formular interactiv disponibil în magazin care permite plasarea comenzii, în special prin adăugarea produselor în coș și specificarea condițiilor contractului de vânzare, inclusiv modalitatea de livrare și plată.

Legea drepturilor consumatorului - Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorului (Monitorul Oficial al Poloniei din 2014, poziția 827, cu modificările ulterioare).

Codul civil - Legea din 23 aprilie 1964 (Monitorul Oficial al Poloniei nr. 16, poziția 93, cu modificările ulterioare).

Legea privind furnizarea de servicii prin mijloace electronice - Legea din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii prin mijloace electronice (Monitorul Oficial al Poloniei nr. 144, poziția 1204, cu modificările ulterioare).

Coș de cumpărături - element al software-ului magazinului în care sunt vizibile produsele selectate de client pentru achiziție, precum și posibilitatea de a stabili și modifica datele comenzii, în special cantitatea de produse.

Produs - bun mobil/serviciu disponibil în magazinul care face obiectul contractului de vânzare între client și vânzător.

Contract de vânzare - contract de vânzare a produsului încheiat sau încheiat între client și vânzător prin intermediul magazinului online.

Confirmarea plății - factură emisă în conformitate cu Legea privind impozitul pe bunuri și servicii din 11 martie 2004 și alte dispoziții legale relevante.

Plată - depunerea pe contul vânzătorului prin metodele de plată disponibile în magazin sau plata la livrare a produsului - în funcție de modalitatea de plată aleasă și produsul comandat.

§ 3

Contactați magazinul

Adresa vânzătorului:

Leśna 11, 83-041 Żuławka

Adresa de e-mail a vânzătorului: sklep@inventia.sklep.pl

Numărul de telefon al vânzătorului: +48 123 456 789

§ 4

Condițiile încheierii contractului de vânzare

1. Pentru a încheia un contract de vânzare prin intermediul magazinului, clientul trebuie să plaseze o comandă.

2. Plasarea comenzii de către client este echivalentă cu încheierea unui contract de vânzare cu vânzătorul în conformitate cu prezentul regulament.

3. În cazul în care magazinul nu oferă posibilitatea de a plasa o comandă electronică, este suficient să trimită o comandă scrisă sau să contacteze vânzătorul prin telefon, prin fax sau prin e-mail.

4. Magazinul pune la dispoziție un formular de comandă electronic care permite plasarea comenzii. Formularul de comandă conține în special informații referitoare la: produsul comandat, prețul, numărul de produse, valoarea totală a comenzii, adresa de livrare, metoda de plată și costul de livrare.

5. Pentru a plasa o comandă, clientul trebuie să adauge produsele dorite în coșul de cumpărături, să completeze formularul de comandă disponibil în magazin și să efectueze plata în funcție de metoda de plată aleasă.

6. Înainte de a trimite comanda, clientul este informat cu privire la costul total al comenzii, inclusiv costul de livrare și toate alte costuri. În cazul în care clientul este de acord cu aceste costuri și regulile magazinului, confirmă comanda prin trimiterea comenzii.

7. După primirea comenzii, vânzătorul confirmă recepționarea comenzii și acceptarea acesteia prin trimiterea unui e-mail la adresa specificată de client sau prin contactare telefonică.

8. Confirmarea primirii comenzii și acceptarea acesteia de către vânzător constituie încheierea unui contract de vânzare între client și vânzător și obligă părțile la îndeplinirea obligațiilor prevăzute în contract.

9. Plasarea comenzii este echivalentă cu recunoașterea de către client a prezentului regulament și angajamentul de a-l respecta.

§ 5

Prețurile și metodele de plată

1. Toate prețurile produselor prezentate pe site-ul magazinului sunt prețuri finale, exprimate în lei, incluzând toate componentele, inclusiv TVA (cu excepția costurilor de livrare).

2. Prețul afișat lângă fiecare produs este valabil în momentul plasării comenzii de către client.

3. Plata pentru produsele cumpărate poate fi efectuată:

a) Prin transfer bancar pe contul specificat al vânzătorului

b) Plata la livrare - numerar sau card bancar (disponibilă în funcție de acordul curierului)

4. Vânzătorul emite confirmarea plății în forma unei facturi emise în conformitate cu Legea privind impozitul pe bunuri și servicii din 11 martie 2004 și alte dispoziții legale relevante.

5. Vânzătorul poate oferi reduceri de prețuri pentru produsele disponibile în magazin. Informațiile despre reducerile de prețuri sunt afișate în magazin.

§ 6

Costul și termenele de livrare

1. Produsele comandate de către client sunt livrate în funcție de metoda de livrare aleasă de client și de disponibilitatea produselor în stoc.

2. Costul livrării este suportat de client și este specificat în formularul de comandă și confirmat în procesul de plasare a comenzii.

3. Termenul de livrare a produselor este specificat în magazin și depinde de metoda de livrare aleasă de client.

4. Vânzătorul face tot posibilul pentru a asigura livrarea produselor comandate de către client în cel mai scurt timp posibil.

5. În cazul în care livrarea produselor comandate de către client devine imposibilă din motive independente de vânzător, vânzătorul va informa imediat clientul despre această situație.

§ 7

Dreptul de retragere din contract

1. În conformitate cu prevederile legii, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile calendaristice fără a da vreun motiv și fără a suporta alte costuri, cu excepția costurilor prevăzute în prezentul regulament.

2. Termenul de retragere din contract începe de la data la care consumatorul intră în posesia fizică a produsului. În cazul unui contract care include mai multe produse livrate separat, în lot sau în părți, termenul de retragere din contract începe de la data la care consumatorul intră în posesia fizică a ultimului produs, lotului sau părții.

3. Consumatorul poate notifica retragerea din contract utilizând un formular de retragere din contract disponibil pe site-ul magazinului, dar nu este obligat să utilizeze acest formular.

4. Vânzătorul este obligat să returneze toate plățile primite de la consumator, inclusiv costul livrării produselor (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din alegerea unei metode de livrare diferite de metoda standard cea mai ieftină oferită de vânzător) fără întârzieri nejustificate și în orice caz nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care a fost informat despre decizia consumatorului de a se retrage din contract.

5. În cazul retragerii din contract, consumatorul va suporta doar costul direct al returnării produselor.

6. Consumatorul este răspunzător doar pentru scăderea valorii bunurilor rezultată din manipularea bunurilor într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor.

§ 8

Drepturi legale de garanție

1. Vânzătorul este răspunzător pentru neconformitatea produselor cu contractul în termen de doi ani de la data intrării consumatorului în posesia fizică a produsului.

2. Reclamațiile privind neconformitatea produselor cu contractul și exercitarea drepturilor în cadrul garanției legale pot fi transmise de către consumator prin e-mail la adresa specificată a vânzătorului.

3. Vânzătorul se angajează să răspundă reclamațiilor în termen de 14 zile calendaristice de la data recepționării reclamației de către vânzător.

§ 9

Execution of the sales contract

The conclusion of the Sales Agreement between the Client and the Seller takes place after the Client submits an order online.

Upon placing the Order, the Seller promptly confirms its receipt.

Confirmation of receipt of the Order and its acceptance for processing occurs by sending the Client a relevant email message to the email address provided by the Client during the Order placement, which includes at least the Seller's statement of receiving the Order and confirmation of the conclusion of the Sales Agreement. Upon receipt of the aforementioned email message, the Sales Agreement is concluded between the Client and the Seller.

The Order will be canceled if the Client has chosen the payment method:

cash on delivery and fails to confirm the order within 2 days by clicking on the link sent in the order confirmation email,

bank transfer or PayU payment and fails to make the payment within 2 working days from placing the Order.

The product will be dispatched by the Seller within 3 working days from the date of crediting the funds to the Seller's bank account, subject to an extension of the deadline or cancellation of shipment for products sensitive to weather conditions (temperatures). If this deadline is extended, the Seller will provide the Client with relevant information.

In the case of ordering Products with different readiness times for collection, the Client has the option to collect the Products in parts (according to their readiness for collection) or to collect all Products after completing the entire order.

Providing incorrect or incomplete personal data will result in the suspension of order processing. The email sent to the client will contain data to be corrected or completed and the deadline for execution. If the Client fails to meet the specified deadline, the order will be canceled due to the inability to fulfill the shipment.

Providing false personal data, in particular a non-existent email address, will result in the cancellation of the placed order and the blocking of the account.

§ 10

Right of withdrawal from the contract

The Buyer, who is a consumer within the meaning of Article 22(1) of the Civil Code of April 23, 1964 (Journal of Laws of 2017, item 459), based on Article 27 of the Act of May 30, 2014 on consumer rights (Journal of Laws of 2014, item 827, as amended), has the right to withdraw from a distance contract without giving a reason within 14 days from the date of receiving the Product.

The above entitlement does not apply to the Buyer in the following cases:

the provision of services, if the Seller has fully performed the service with the express consent of the Buyer, who was informed before the start of the service that upon fulfillment of the service by the Seller, the right to withdraw from the contract will be lost,

contracts where the subject of the service is a product delivered in a sealed package that cannot be returned once opened due to health protection or hygiene reasons, if the packaging has been opened by the Buyer after delivery,

To effectively withdraw from the contract as referred to in point 1 of this paragraph, it is sufficient for the Buyer to submit a declaration electronically or by post within the statutorily prescribed 14-day period from the date of receiving the shipment.

When withdrawing from the contract, the Buyer is obliged to return the Product along with proof of purchase or its copy within 14 days from the date of withdrawal submission.

The costs of returning the returned Product shall be borne by the Buyer.

The Buyer shall be liable for any diminished value of the Product resulting from using it in a manner exceeding the necessary characteristics, nature, and functioning of the Product.

The Seller guarantees a refund of the Product price and the cost of shipping the Product to the Buyer promptly, no later than within 14 days from receiving the return.

The Seller will refund the payment using the same method of payment that the Buyer used, unless the Buyer has expressly agreed to a different method of refund that does not entail any additional costs.

If the Buyer has chosen a method of delivery other than the cheapest standard delivery offered by the Seller, the Seller is not obligated to refund the additional costs incurred by the Buyer.

Returns of Products in the event of withdrawal from the contract, sent at the expense of the Seller or cash on delivery, will not be accepted.

The provisions of this paragraph do not apply to Buyers who are not consumers within the meaning of Article 22(1) of the Civil Code of April 23, 1964 (Journal of Laws of 2017, item 459), i.e., persons conducting legal transactions directly related to their business or professional activity - in their case, the right to withdraw from the Sales Agreement is absolutely excluded.

§ 11

Complaints and warranty

New products are covered by the Sales Agreement.

The Seller is obliged to deliver to the Client a product free from defects.

In the event of a defect in the goods purchased from the Seller, the Client has the right to lodge a complaint based on the provisions regarding liability for defects in the civil code. An entrepreneur acting as a natural person may have rights under liability for defects if it is demonstrated that there is no connection of the transaction with their business activity and therefore acquired consumer rights. In relation to such persons, the provisions regulating consumer rights related to liability for defects will apply.

A complaint should be reported electronically to the email address: sklep@inventia.sklep.pl, attaching a Complaint Form.

The Product should be returned to the Store's address: Leśna 11, 83-041 Żuławka. It is recommended to include in the complaint a concise description of the defect, circumstances (including the date) of its occurrence, the data of the Client submitting the complaint, and the Client's request regarding the defect of the Product.

The Seller shall respond to the complaint request promptly, no later than within 14 days from receiving the return, and if not done so within this period, it is considered that the Client's request has been deemed justified.

§ 12

Out-of-court dispute resolution and claims enforcement

Detailed information on the possibility for the Consumer to use out-of-court dispute resolution and claims enforcement procedures and the rules of access to these procedures are available at the offices and on the websites of district (city) consumer ombudsmen, social organizations whose statutory tasks include consumer protection, Voivodeship Inspectorates of the Trade Inspection, and the Office of Competition and Consumer Protection.

An online platform for resolving disputes between consumers and entrepreneurs at the EU level (ODR platform) is available at: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Black Friday 2020

Jesteś gotowa na największe promocje w roku? Jeszcze nigdy nie mieliśmy aż takich rabatów! Przygotuj się na Black Friday 2020, który specjalnie dla Ciebie zamieniamy w Black Week. Korzystaj z promocji na kosmetyki przez cały tydzień. Startujemy już 23 listopada!

Black Friday – kosmetyki na abcKosmetyczne.pl

Wyobraź sobie bestsellerowe kosmetyki w cenach, które nie rujnują Twojego portfela. Przygotowaliśmy dla Ciebie sprawdzone produkty do makijażu i pielęgnacji całego ciała. Black Friday 2020 to najlepsza okazja na uzupełnienie kosmetycznych zapasów. Lubisz testować nowości? Sprawdź ofertę Black Friday kosmetyki na abcKosmetyczne.pl i wypróbuj zupełnie nowe produkty!

Bezpieczne, tanie i wygodne zakupy na Black Friday. Kosmetyki największych marek dostępne na abcKosmetyczne.pl

Black Friday - co to za święto?

Czarny Piątek to dzień największych wyprzedaży w ciągu roku. Amerykańskie święto na stałe wpisało się w zakupowy kalendarz również w Polsce. Piątek po Dniu Dziękczynienia w Stanach Zjednoczonych to idealny moment na rozpoczęcie sezonu świątecznych zakupów.

Szukasz kosmetycznych nowości i bestsellerów w najniższych cenach? Bądź czujna! Promocje na Black Friday to najlepsza okazja na tanie zakupy.

Black Friday - kiedy?

Black Friday 2020 wypada w Polsce 27 listopada.

Black Week na abcKosmetyczne.pl

Jeden dzień to zdecydowanie za mało na wybór najlepszych kosmetyków. Specjalnie dla Ciebie zamieniamy Black Friday w Black Week! Co to oznacza? Black Friday promocje przez cały tydzień. Startujemy 23 listopada. Kupuj bezpiecznie, tanio i bez wychodzenia z domu. Nie przegap najkorzystniejszej okazji na zakupy w ciągu całego roku!

Cyber Monday 2020 – drogeria internetowa abcKosmetyczne.pl

Promocje nie kończą się na Black Friday 2020. Mamy dla Ciebie kolejną porcję rabatów na kosmetyki już 30 listopada. Cyber Monday to dzień wyprzedaży i promocji w sklepach internetowych. Niepowtarzalne święto drogerii internetowej abcKosmetyczne.pl

Jeszcze więcej promocji, jeszcze więcej wyjątkowych ofert, jeszcze więcej nowych kosmetyków w najlepszych cenach na Cyber Monday 2020. Dołącz do nas 30 listopada!

Walentynki 2021

Walentynki 2021 to idealny moment na obdarowanie bliskiej osoby wyjątkowym prezentem. Przygotowaliśmy dla Ciebie niezawodne prezenty na walentynki, które pokochają Twoi bliscy. Dzień świętego Walentego to czas nie tylko dla zakochanych par. Podaruj upominek każdemu, na kim Ci zależy - mamie, bratu albo przyjaciółce! Celebruj walentynki tak, jak lubisz. Pamiętaj, żeby docenić również siebie. Prezent walentynkowy dla samej siebie to świetny pomysł na poprawę samopoczucia w zimowy dzień. Sprawdź, jakie propozycje przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie!

Makijaż walentynkowy - jakie produkty wybrać?

Chcesz oczarować ukochanego? A może wybierasz się na imprezę z przyjaciółkami? Makijaż walentynkowy pomoże Ci czuć się pewnie przez cały wieczór. Idealny moment, żeby zaszaleć z kolorami i podkreślić urodę w wyjątkowy sposób. Jakie produkty użyć, żeby makijaż walentynkowy prezentował się zachwycająco?

Postaw na kosmetyki sprawdzonych marek, które gwarantują wysoką jakość. Wyjątkowy nastrój nie opuści Cię przez cały wieczór!

Walentynkowe kosmetyki - produkty do zadań specjalnych

Jeżeli szukasz walentynkowych kosmetyków, sprawdź ofertę naszej drogerii. Przygotowaliśmy dla Ciebie bestsellery cieszące się ogromną popularnością od wielu lat. Wypróbuj klasyki, które nigdy nie wychodzą z mody. Podkład Max Factor Lasting Performance wyrówna koloryt twarzy i ukryje wszystkie niedoskonałości. Czerwona pomadka do ust sprawi, że zostaniesz zapamiętana na długo! Wybraliśmy również zupełnie nowe produkty. Celebruj Walentynki 2021 z drogerią internetową abcKosmetyczne.pl Aura miłości i czułości będzie Ci towarzyszyć jeszcze przez wiele dni.

Jak umilić walentynkowy wieczór? Sięgnij po Apis świece. Ekskluzywny zapach pobudza wszystkie zmysły!

Pomysły na Walentynki dla niej

Chcesz pokazać swojej kobiecie, że rozumiesz jej potrzeby? Walentynki to wyjątkowa okazja na podarowanie drugiej połówce czegoś specjalnego. Kosmetyki na Walentynki dopasowane do charakteru i potrzeb Twojej dziewczyny to strzał w dziesiątkę. Pomysły na Walentynki dla niej zawierają całą gamę produktów - od kosmetyków do makijażu przez produkty do pielęgnacji ciała, aż po zmysłowe zapachy. A może bliska Ci kobieta tworzy stylizacje paznokci w domu? Lampa Sunone to najwyższa jakość w atrakcyjnej cenie. Dobierz lakiery i akcesoria do paznokci. Twoja druga połówka będzie zaskoczona, jak dobrze ją znasz!

Co wybrać dla miłośniczki makijażu? Makeup Revolution zestaw w oryginalnym opakowaniu to coś, co wywrze wrażenie na każdej kobiecie. Zaskocz drugą połówkę! Zacznij kolejną romantyczną historię już 14 lutego!

Prezent na walentynki dla niego

Zastanawiasz się, jaki prezent na Walentynki dla chłopaka wybrać? Chcesz, żeby Twój partner myślał o Tobie z czułością każdego dnia? Wybierz wysokiej jakości kosmetyki, które będą towarzyszyć Twojej drugiej połówce przez wiele miesięcy. Prezent dla chłopaka na Walentynki odpowiadający niepowtarzalnym potrzebom to sekret udanego święta zakochanych. Postaw na podarunek prosto z serca i wspólnie celebrujcie jedyny taki dzień w roku!

Polecamy kosmetyki L'occitane, czyli ekskluzywne produkty do pielęgnacji zamknięte w eleganckich opakowaniach. Spraw, żeby Twój mężczyzna czuł się wyjątkowo nie tylko w dzień zakochanych. Zobacz, cały zestaw pomysłów na prezent walentynkowy dla niego!